Internetowi sprzedawcy już od wielu tygodni przygotowują nas na dzień piątkowej wyprzedaży. Jesteśmy zasypywani specjalnie przygotowanymi na tę okazję Newsletterami, informującymi nas o obniżkach obowiązujących 24 listopada. Co ciekawe Black Friday w naszym kraju wydłużany jest z jednego dnia nawet do...tygodnia czasu, choć nie zawsze obniżki są na tyle wysokie, aby zachęcić do potencjalnego klienta do zakupu. Musi upłynąć jeszcze trochę czasu, abyśmy doczekali się promocji z prawdziwego zdarzenia jak ma to miejsce chociażby w Stanach Zjednoczonych.
Wielu właścicieli sklepów internetowych postawiło również na promocję poprzez ekspozycję bannerów reklamowych na różnego rodzaju stronach internetowych czy Facebook'u. Korzystając z posiadanych profili społecznościowych, szybko można dotrzeć z konkretną informacją do wielu użytkowników, korzystając m.in. z hasztaga #BlackFriday.
Bez wątpienia coraz popularniejszą formą dotarcia do klienta, który może skorzystać z oferty promocyjnej jest konieczność pobrania specjalnej aplikacji internetowej na smartfona. Po okazaniu zainstalowanej aplikacji podczas zakupu w dniu 24 listopada, cena towaru, który chcemy zakupić zostanie obniżona.
Ulotka reklamowa na Black Friday |
Wyklejanie witryn sklepowych to dobry sposób na przyciągnięcie uwagi klienta |