Oto kilka przykładów reklam prasowych, które drukowane były m.in. w Trybunie Opolskiej. Wśród nich znalazły się reklamy sklepów obuwniczych czy lokali gastronomicznych.
Jak możemy zauważyć na powyższych grafikach, ich autorzy zamieszczali mnóstwo tekstu, a nie przywiązywali zbytnio uwagi do estetyki graficznej. Dominowała również szarość i czerń.
Po ponad 40-latach trendy w reklamie prasowej zmieniły się diametralnie. Autorzy reklam skupiają się na żywych kolorach oraz postaciach, które przyciągają wzrok czytelnika. Trudno również wyobrazić sobie reklamę bez hasła reklamowego. Podobna sytuacja dotyczy ulotek reklamowych, które dzięki swojemu niewielkiemu rozmiarowi potrafią dotrzeć niemal do każdego odbiorcy.
Ulotki reklamowe drukowane w drukarni Eurocent Opole |
Jeśli jesteś zainteresowany drukiem ulotek reklamowych, skontaktuj się z drukarnią Eurocent w Opolu: oferta@eurocent.opole.pl
Źródło: www.historia-odry.opole.pl , Wikipedia, Trybuna Opolska.